jag kan hitta mina egna män!

Idag fick jag ett sms av björn: "Känner du att du isolerat dig i lägenheten ett tag nu eller? Släpp allt och ge dig ut o se  världen. Frodas o gå rundor i skogen. Klappa okända hundar och testa ny mat. Katti du måste börja leva."
Vad skulle jag gjort utan mina vänner? Om jag inte vetat att det finns de som saknar mig när jag låser in mig i lägenheten. Älskar er.
Björn har ett projekt. Eller jag tror egentligen inte att det är hans projekt från början utan Sofis projekt. Nämligen att para ihop mig med Robert, en vän till Sofi från Öland. Tanken var väl god. Sen att Björn visade en bild på grabben och det inte riktigt var min grej, och att Björn snällt upplyser mig om att han tyckt att jag var snygg när han visat en bild på mig. Och att Björn redan benämner honom som "min karl". Vet inte om det är nån god idé längre. Mitt förflutna med såna här projekt är väl inte direkt uppmuntrande heller.
-Började tidigt med Patrik, Christin kämpade jättehårt med att para ihop oss. Det gick åt helvete, trist för det hade säkert gått jättebra om hon inte lagt ner sin själ i det. haha
-Sen var det ett långt uppehåll, tills jag träffade Sisse. Som först skulle para ihop mig med en gammal klasskompis på octoberfesten. Det gick åt helvete för hon blev jättefull och hånglade upp en av våra gamla rusinstruktörer i en gränd. Inte så poppis då han hade flickvän. Men det är en annan historia. Sisses nästa projekt hette Jesper och var hennes dåvarande pojkväns bästa kompis. Efter nogrann planering och plansmidande fick jag träffa honom på en fest och nej, det var väl inte direkt några gnistor mellan oss. Men det hela kulminerade hur som helst i en "dubbeldejt" då vi käkade ihop och sen gick och såg skönheten och odjuret (musikalen). Märkligt men ganska trevligt iaf.
-Det senaste var Björns projekt. Projekt Aron. Eller egentligen var det inte det senaste då Björn hade planer på att para ihop oss länge, men fick först träffa grabben i höstas. Och ja. Det gick ju som det gick. Björn har nog inte riktigt släppt nederlaget och menar alltså att eftersom han faktiskt hade viss framgång så borde jag ju ge honom lite cred inför nästa projekt. Robert. Jaja säger jag. Men det lutar mot att jag ska behöva visa mig på Roberts inflyttningfest när jag kommit hem från Gran canaria. Eller som Björn menar. komma dit vid typ 22 mingla med robert till typ tolv och sen ta med honom hem, för jag ska ju faktiskt till skolan dan efter. Stackars Björn, det här kommer att gå så dåligt för honom.
Har en ny favoritlåt, Las palmas - Partytrix
 "Jag är inte perfekt, men vissa delar är utsökta"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback