fylleblogg 3.0, för att det är så roligt, och hybris.

Det är roligt att blogga full, oftast. Och när det inte är roligt kan man alltid hoppas att man hinner ändra innan nån läser.

Ikväll var det kb, i dess renaste form. Dvs stundvis undrade man om man hamnat på dansbanan på elinelunds koloniområde, lika svängigt och kasedansvänligt var det. Dessutom sprang jag på halva min mellanstadieklass och konstaterade att hiarkin sitter i, mer än tio år senare. Den som var populär då är fortfarande klart mer spännande än den som inte var det , och den som inte var lika poppis då är fortfarande tydligt avundsjuk på fördelningen. Mycket spännande. Men visst är det kul att springa på killen, som var så het att han satt på en stol och blev fotograferad av ett gäng danska småtjejer på klassresan i sexan, som visst vuxit upp och börjat jobba som djurvårdade på allsköns djurparker. Otippat och spännande.

Dessutom blev jag än en gång fascinerad av killar som ids ragga på mig. Oftast dömmer jag ut de stackars pojkarna redan vid första intresseanmälan, och även de stackare, mot vilka jag kanske inte är direkt avig mot vid första anblicken inser snabbt sitt nederlag. Gör det inte det blir det sociala spelet än mer spännande när jag, som i natt, har haft en stackars själ svansande i min närhet en hel kväll, som nog tyvärr menade att jag hade visat nått direkt intresse. Där hade han fel, och det skulle verkligen aldrig hända. Men gulligt av honom att kämpa. Alla former av egotrippar uppskattas. Gillar att känna mig snygg. Heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback